جلسه‌ای با موضوع هفته سرآمدی آموزش و تجلیل از دانشجویان برتر دانشکده

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۱ رویدادها
تعداد بازدید:۴۵۳
جلسه‌ای با موضوع هفته سرآمدی آموزش و تجلیل از دانشجویان برتر دانشکده

به مناسبت هفته سرآمدی آموزش، صبح روز چهارشنبه مورخ 1402/2/13 در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی عمران، جلسه ای با حضور اعضای هیئت رئیسه‌ی دانشکده، اعضای هیئت علمی و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی این دانشکده برگزار گردید. مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید و با سخنان دکتر مهدی حمیدی به عنوان رئیس دانشکده و دکتر حامد حمیدی معاون آموزشی دانشکده ادامه یافت.

 در ادامه دانشجویان حاضر از مباحث مطرح شده توسط سرکار خانم دکتر میرمرادی بهره بردند. همچنین جلسه‌ی پرسش و پاسخی بین دانشجویان و اساتید حاضر برگزار گردید که نقطه نظرات و نکات قابل توجهی مطرح گردید. با حضور دکتر مرتضی نقی‌پور سخنرانی از جانب ایشان با موضوع چالش‌های پیش روی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نقش اساتید سرآمد در کاهش معضلات مربوطه صورت پذیرفت و مباحث بسیار مهم و قابل توجهی برای حضار مطرح شد.

در پایان نیز با حضور اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران متشکل از دکتر نقی‌پور، دکتر شوش‌پاشا، دکتر میرزاگل‌تبار، دکتر مهدی حمیدی، دکتر حامد حمیدی، دکتر خورشیدیان و دکتر میرمرادی از دانشجویان برتر تحصیلات تکمیلی و کارشناسی رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی نقشه‌برداری و مهندسی معماری تقدیر به عمل آمد.


نظر شما :