مهم*** انتخاب واحد *** مهم

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۹ اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۴۴۷
دانشجویان محترم در صورت بروز مشکل در انتخاب واحد می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۳/۱۱/۱۴۰۱ مشکلات و درخواست‌های خود را به ایمیلی که به این منظور ایجاد شده ارسال نمایند.
مهم*** انتخاب واحد *** مهم

به اطلاع کلیه دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی عمران می‌رساند، بر اساس تصمیم دانشکده در این ترم تحصیلی هیچگونه انتخاب واحدی خارج از بازه‌ی زمانی تعریف شده توسط دانشگاه با درخواست دانشجو، از طریق دانشکده انجام نمی‌پذیرد. به عبارت دیگر انتخاب واحد دستی امکان پذیر نمی باشد و دانشجویان تنها دربازه انتخاب واحد و ترمیم میتوانند دروس مورد نظر خویش را انتخاب نمایند.

*دانشجویان محترم در صورت بروز مشکل در انتخاب واحد می‌توانند تا ساعت 12 روز یکشنبه 23/11/1401 مشکلات و درخواست‌های خود را به ایمیلی که به این منظور ایجاد شده ارسال نمایند. آدرس ایمیل مذکور به صورت زیر می‌باشد:

civilnit4002@gmail.com

در ارسال ایمیل به نکات زیر توجه فرمایید:

۱- موضوع ایمیل ارسالی برای دانشجویان کارشناسی، رشته دانشجو می‌باشد که یکی از عبارات (مهندسی عمران- مهندسی معماری  مهندسی نقشه‌برداری) است. موضوع ایمیل برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی شامل دو عبارت رشته و مقطع می‌باشد. برای مثال یک دانشجوی کارشناسی معماری موضوع (subject) ایمیل خود را مهندسی معماری می‌نویسد در حالیکه یک دانشجوی کارشناسی ارشد سازه موضوع ایمیل خود را به صورت مهندسی سازه-کارشناسی ارشد قید می‌کند.

۲- در سطر اول ایمیل نام و نام خانوادگی دانشجو و شماره دانشجویی نوشته می‌شود

۳- سطر دوم ایمیل شامل عنوان درس یا دروسی است که در مورد آن صحبت می‌شود

۴- در سطرهای بعدی توضیحاتی که لازم است توسط دانشجو ارائه گردد، بیان می‌شود.

۵- کلیه درخواست‌های که ادعاهای مطرح شده در آن صحت نداشته باشد، از لیست درخواست‌ها حذف می‌گردد.

۶-در مورد انتخاب واحد در این نیمسال تنها ایمیل‌هایی که به این ایمیل ارسال می‌گردد، بررسی خواهد شد و از دانشجویان محترم درخواست می‌گردد از ایمیل‌های دیگر برای این منظور استفاده نفرمایند.

۷- از ارسال مجدد ایمیل و یا ارسال چندین ایمیل توسط یک دانشجو پرهیز گردد.


 
نکته اول: با توجه به شرایط حاکم بر اساس شیوع ویروس کرونا، برخی از دروس آزمایشگاهی ارائه نشده است. افرادی که دارای شرایط خاص (برای مثال اگر این درس را اخذ کنند فارغ‌التحصیل می‌شوند) می‌باشند و نیاز به اخذ این واحدها دارند لازم است در ایمیل ارسالی این نکته را اعلام نمایند. پس از  دریافت و بررسی  درخواست دانشجو در صورت تایید، امکان اخذ این دروس برای دانشجو فراهم می‌گردد. 

نکته دوم: برای اطلاعات بیشتر در مورد قوانین و سایر شرایط انتخاب واحد می‌توانید به اطلاعیه های  مندرج در سایت اداره کل آموزش مراجعه نمایید.

کلید واژه ها: ایمیل موضوع ایمیل دانشجو انتخاب انتخاب واحد دانشجویان مهندسی درخواست


نظر شما :